İnsan Kaynakları

OSMANLI YATIRIMLI OLMAK


İnsan Kaynakları Politikaları

Osmanlı Yatırım Menkul Değerler A.Ş. olarak amacımız, Türk Sermaye Piyasalarında çağdaş ve modern bir perspektif getirerek yatırımcılara nitelikli danışmanlık ve aracılık hizmeti sunabilmektir. Müşteri odaklı yaklaşımımızı, etik ilkelere verdiğimiz değer ve bilgi birikimimiz ile pekiştirerek müşterilerimize kalıcı ve nitelikli hizmetler sunmak öncelikli hedefimizdir. Yöneticilerimizin farklı kurumlardaki ortalama 25 yılı aşkın deneyimlerini bir araya getiren profesyonellerden oluşması, çalışanlarımıza kendilerini sürekli geliştirebilecekleri kaliteli bir ortam sunmaktadır.

Genel merkezimiz ve şubelerimizle farkını ortaya koyacak kalite ve donanıma sahip, güven veren, çağdaş, insan kaynağına değer veren ve yatırım yapan, fırsat eşitliği ve çeşitliliğin hâkim olduğu bir iş yeri ortamı kurmak üzere sürekli çalışıyoruz ve bu yönde ilerlemeye devam edeceğiz.

Profesyonel iş geçmişine sahip; performansın bilgi ve becerilere bağlı olduğuna inanan yönetimimiz performansa dayalı, objektif ücretlendirme sistemi ile çalışanlara Menkul Kıymetler aracılık/varlık yönetimi (özel bankacılık) alanlarında kaliteli bir çalışma ortamı ve gelecek sağlamaktadır.

Kariyer’in için En Doğru Yatırımı Yap…

İşe Alım Süreci

Osmanlı Yatırım Menkul Değerler ’de misyonumuz ve vizyonumuza göre, doğru pozisyona doğru kişiyi yerleştirebilmek için her zaman özenli bir çalışma yapılır. İşe alım aşamasında her pozisyon farklı değerlendirme araçlarına tabi tutulmaktadır. Yeni mezun ve deneyimli adayların, aday oldukları pozisyona uygunluğunun değerlendirilmesinde, pozisyonun gerekliliklerine uygun olarak değerlendirme araçlarının tümü ya da bir bölümü uygulanır.

  • Mobil Yetenek Sınavı
  • Yetkinlik Bazlı Mükalat
  • Panel Mülakatlar
  • Mesleki Kişilik Envanterler


Kariyer Gelişimi ve Kariyer Fırsatları

Oluşan yeni ihtiyaçlar doğrultusunda açılan yeni kadroların veya boşalan yöneticilik pozisyonlarının kurum içerisinde yetişen çalışanlar tarafından doldurulmasının teşvik edildiği şirketimizde, tüm çalışanlarımızın başarılı bir performans sergiledikleri ve kendilerini geliştirdikleri sürece kariyer yolları açıktır

Osmanlı Yatırım Menkul Değerler ‘de yükselme başarı ve performansla ile doğru orantılıdır. Bir üst göreve geçebilmek için, o görevin tanımının gerektirdiği bilgi deneyim ve yetkinliklere sahip olmak gerekir. Bir üst göreve geçmek, yetki, sorumluluk ve ücret artışını da beraberinde getirir.



Performans Yönetimi

Osmanlı Yatırım Menkul Değerler ‘de, çalışanların şirket hedeflerine yaptığı her türlü katkıya değer vermekte, onların performans ve potansiyellerinin en üst düzeyde gösterebilecekleri bir çalışma ortamı yaratmaktadır.

Çalışanlarımızın şirketimize sağladıkları katkıların sistematik, periyodik ve ölçülebilir göstergelere dayanan yöntemlerle değerlendirilmesi, çalışanlarımızın beklentileri de göz önünde bulundurularak motivasyonlarının, kuruma bağlılıklarının ve performanslarının artırılması, sürekli ve yapıcı geri bildirim verilmesi, mesleki ve kişisel gelişimlerinin desteklenmesi, Performansı Yönetimi Sistemi’nin öncelikli hedeflerindendir.



Eğitim

Kurum kültürü olarak, eğitime çok önem vermekteyiz. Temel eğitim politikamız sürekli öğrenmeyi bir hayat felsefesi olarak benimseyen çalışanlarımızın profesyonel ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunmak ve bu konuda çalışanlara eşit fırsatlar sunmaktır.

Çalışanlarımızın kurum kültürüne uygun davranış biçimleri geliştirmelerini sağlamayı, mesleki yetkinliklerini artırarak görevlerini en iyi şekilde yerine getirmelerine yardımcı olmayı ve yöneticilik becerilerini geliştirmeyi hedeflemekteyiz. Oryantasyon eğitimleri, sınıf içi eğitimler ve Webinarların yanı sıra, ulusal ve uluslararası eğitim ve sertifika programlarına katılmaları yönünde çalışanlarımıza her türlü desteği sağlamaktayız.



Ücret ve Yan Haklar

Ücret yönetim sistemine temel oluşturan iş kademeleri, yapılan iş değerlendirmeleri sonucunda belirlenir. İş değerlendirmelerinin sonrasında, kademeler bazında ücret politikaları belirleniyor. Piyasa araştırmaları ile ücret piyasaları yakından takip ediliyor; piyasa analizleri sonucunda, rekabetçi ve adil bir ücret politikası uygulanıyor.

Şirketimizde, objektif ve şeffaf yönetimle, eşit, işe eşit ücret ödeme prensibi geçerlidir. Ayrıca yüksek performanslı çalışanlarımızı ayrıştırıp ödüllendirerek, onları motive edecek prim uygulamalarımızda mevcuttur.

Ücret artışları, çalışanlarımızın şirketimiz hedeflerine katkıları, yarattıkları katma değer, performansları, sektörel ücret araştırmaları ve enflasyon oranı dikkate alınarak, yılda iki kez yapılır.

Çalışanlarımız, şirket prosedürü ile belirlenmiş süreyi tamamlamaları halinde, grup sağlık sigortasına dahil olurlar.

Genel Müdürlük ve şubelere, öğle yemekleri için, aylık yemek kartı ve yol ücreti verilir.



16 Ekim 2010 itibariyle Osmanlı Yatırım Menkul Değerler ismiyle merkezi Nurol Plaza, Maslak adresinde faaliyetine devam eden kurumumuzda kendi bilgi ve becerilerine inanan, kendine güvenen tüm pozisyonlar için, özellikle yatırım uzmanı, varlık yöneticisi (şirket bonosu, hazine bonosu, üçüncü şirketlerin yatırım fonlarına danışman aracılık yapan), Yatırım Ürünler Satış Temsilcisi, olarak çalışmak isteyen, SPK sertifikasyonlarını almış; Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Denizli, Bursa’da çalışabilecek ekip arkadaşları arıyoruz.

Bizi sosyal medyada takip edebilir, özgeçmişlerinizi ik@osmanlimenkul.com.tr adresine gönderebilirsiniz.